subota, 26. srpnja 2014.

Pet (šest) najdražih glumica današnjice

Ovaj post je namijenjen mojim najdražim glumicama sa svjetske scene. Inače obožavam žene koje su lijepe, zgodne, pametne,a pri tome još i uspješne i naravno samostalne, tj.neovisne. sve ove karakteristike, barem po mom mišljenju, posjeduju sljedeće dame:


1.Megan Fox





Puno ime ove američke glumice i manekenke je Megan Denise Fox.  Ono što na njoj dominitra i mene kao žensko ostavlja bez daha u nekim, malo opuštenijim, scenama je naravno njen seksipil. Rođena je 1986-e godine i već je jedna od najuspješnijih glumica svijeta. Film u kojem je mene očatala je "Transformers: Revenge of the Fallen", ali naravno tu su i "Whore", "Transformers", "Passion Play" i dr. Neizostavno je spomenuti i spot za pjesmu "Love The Way You Lie" u izvedbi Eminema i Rihane.

2.Blake Lively



Blake je također američka glumica i svima je prepoznatljiva po seriji "Gossip girl". Poznata plavuša koja po meni nije nešto lijepa, ali je zato prezgodna. Ima prelijepo tijelo i to svakako ističe. Pored već pomenute serije glumila je i u filmu "Savages" gdje je po mom mišljenju brilirala i tu me je baš ubijedila u svoje glumačke sposobnosti. Serija je onako pomalo naivna, ali film je ozbiljniji i iskreno bila sam skeptična, ali na kraju mi je bilo drago što nisam bila upravu, tj. što moja sumnja nije bila tačna. Sigurno se pitat zašto je Salma Hayek s njom na fotografiji. Tu je iz razloga što je ta žena sam moj ukus presavršena, ali također pored svih silnih filmova u suradnji sa Blake u već pomenutom filmu je brilirala. Toliko snage u tako maloj ženi je velika rijetkost. Svakako, obje glumice su izvanredne i zasluženo su tu na mojoj listi :).

3.Queen Latifah




Pravo ime joj je Dana Elaine Owens, a Queen Latifah je umjetničko jer ova žena nije samo glumica već i repreica i pjevačica. Nemam nešto puno pisati o njoj. Ono što me fascinira kod nje je to što je puna pozitivne energije. Svaki put kada bih gledala neki njen film toliko bi pozitivno uticala na mene da ja poželim odmah svijet osvojiti. Nema manekensku građu, ali opet zrači ljepotom. Ubrajam je u one najkarakternije i najjače žene. Filmovi u kojima me je očarala su: "Just Wright", "Last Holiday", "Taxi" i ostali :)

4.Cameron Diaz

Joooj o njoj bih mogla pisati danima i noćima jer je stvarno volim, ali mislim da nema potrebe za tim jer vjerujem da svako od vas zna makar nešto o njoj. Tako je sva energična, jednostavna, a pri tome specifilna, blaga i umiljata ali i drska i bezobrazna... Imam osjećaj da ona ima sve moguće u sebi i da može odglumiti sve što joj se ponudi. Smatram da je rođena da bude glumica i da sve to olako radi (mada vjerujem da nije baš lako). Ne postoji film u kojem nije bila savršena, ali eto ako već moram da izdvojim to su: "The other woman", "Bad teacher", "In her shoes"... ma svi :)
P.S. Zaljubljena sam u njen osmijeh *.*


 6..Angelina Jolie

Kao šlag na kraju dolazi naravno naša Anđa. Nemam šta puno pisato o njoj kad svi sve znamo. Suludo je više pisati o njenoj ljepoti, karizmatičnosti, humanosti, talentu itd. kada je već sve ispisano i rečeno. Jedno vrijeme mi je išlo na nerve što kada bih nekoga upitala "ko ti je najdraža glumica?" automatski bi odgovorilo/la Angelina. Ja bih se iznervirala jer mi nije bilo jasno kako to da je svima baš on, kao da ne postoje druge glumice jednako dobre, ali je tu moju misao demantovala u posljednjem filmu "Maleficent", jednostavno je presavršena.
Naravno da je svaki film u kojem glumi meni među najdražim i bezveze mi je da izdvajam neki. Moram napomenuti da sam sretna i ponosna što je dolazila u moju državu i režirala film "u zemlji krvi i meda".

Eto, toliko o ovoj temi. Naravno ima tu još puno glumica kao što su Mila Kunis, Anne Hathaway, Amanda Seyfried, Alisa Milano, Jesica Alba i mnoge druge. Stvarno ih ima puno, puno i bilo bi glupo da o svakoj pišem nešto jer bih onda to bila knjiga, a ne blog. Nadam se da i vi imate svoje najdraže glumice i filmove u kojima glume i da ćete to podijeliti sa mnom :)
Do sljedećeg posta budite mi lijepi, zdravi i pametni :**

Nema komentara:

Objavi komentar