četvrtak, 24. srpnja 2014.

Volimo li ukrase na zidovima

Mislim da su zidovi jedini prostor u stanu preko kojeg možemo iskazati svoju kreativnost, a pri tome da nam ta kreativnost ne smeta u svakodnevnom kretanju. Neki vole umjetničke slike na svojim zidovima, neki, sve popularnije naljepnice, tapete, šare koji sami načine i slično. Ja sam iskreno neko ko voli da nema praznine na zidu, što više to bolje. Jedno vrijeme sam imala površine koje su bile od metala i na njih kačala magnete iz zemalja gdje sam putovala, a pored toga i neke papiriće, fotografije o stale uspomene koje su mogle da se nađu tu. Meni je to izgledalo super i simpatično.


Pored zida sa uspomenama (ja ga sam ga često znala zvati "Julijin zid" kao onaj u Veroni gdje svako piše šta stigne), sasvim je lijepo i simpatično osmisliti neke šare koje će samo Vama značiti. Nema veze ako nemate nekog talenta za slikanje i crtanje. Ne morate preći cijeli zid, ali možete jedan dio da ukrasite. Tempere u ruke i iskažite svoju kreativnost kao mala djeca kada naprave nered. Uostalom i da pogriješite, uvijek možete popraviti grešku.

Danas su sve popularnije raznorazne naljepnice za zidove što je po meni fenomenalna stvar. Razni natpisi su odličan izbor za one koji ne vole da imaju pune zidove. Ja ću vam ostaviti fotografiju iz svoje sobe i božavam svoje zaljubljene mace. Veoma su romantične i svaki put kada ih pogledam nekako se osjećam zaljubljeno. P.S. Nije zbog ogledala koje se igrom slučaja tu nalazi hehe.

Pored već poznatih fotografija na zidu i običnih umjetničkih slika, fenomenalne su i slike poznatih ličnosti, npr. najdražeg glumca ili pjevačice i slično. Ja lično imam svoju Beyonce i nisam vjerovala koliko dobro izgleda na zidu. Iskreno, bježala sam od toga da imam sliku tamo neke poznate ličnosti, ali kada sam to sebi priuštila promijenila sam mišljenje. Na svu sreću našla sam umjetnika koji pravi savršene slike i nije skup. Da ne bude marketing ostavit ću njegov link za one koji budu zainteresovani jer je to prelijep poklon za nekoga vama dragog. https://www.facebook.com/pages/Miran-ART/642811435737113?fref=ts



Ovako otprilike sve to izgleda.
Drage moje i dragi moji, nadam se da vam se sve ovo svidjelo i voljela bih da mi pokažete fotografije svojih zidova i kolio ste vi bili kreativni. Toliko za sada pa do sljedećeg bloga. :*

2 komentara: