utorak, 22. srpnja 2014.

BALEA YOUNG BODYCREAM ZUCKER SCHNUTE i BALEA BODYBUTTER KAKAO

Pošto je ovo moj prvi blog počet ću pisati o svom favoritu ove godine. Naime, radi se o kremi za tijelo (BALEA YOUNG BODYCREAM ZUCKER SCHNUTE) koja me je naprosto očarala. Prvo me je ambalaža privkula i pretpostavila sam da je nešto dobro i mirišljavo, iako to ne mora da znači. Cijena je veoma povoljna (mislim da je oko 5KM), ali mana je u tome što je jako teško naći ovu kremu-odmah se rasproda. Sva je puterasta i kada je nanosite na tijelo ostavlja kožu mekanu i mirišljavu. Miriše na šećer i baš je prijatno jer nije prejako i napadno.


Pored prve kreme i druga mi je naravno ambalažom i cijenom privukla pažnju. Na prvi pogled mi se činila mirišljavom i kupila sam je. Kada sam je isprobala nije mi nikako odgovarala. Ima taj nekakav miris kakaa ali meni lično je prejak i nije mi prijatan. Za razliku od prve kreme ova mi nije favorit samo zbog mirisa, a sve ostalo je isto kao i kod ostalih puterstih Baleinih krema.

Nema komentara:

Objavi komentar