utorak, 5. kolovoza 2014.

Marame i šalovi kao fenomenalni modni detalji

Svi smo svjesni činjenice da nam ove godine ljeta nema, barem kada su u pitanju oni sunčani dani. Sve je nekako tmurno, sivo, depresivno i kiša neprestano pada. Mnogi od nas najradije ostaju u svojim sobama uz neki dobar film i čekaju da ovo nevrijeme prođe.
Ja sam neko ko voli da se suprotstavlja svemu, pa mislim da bi bilo dobro suprotstaviti se i ovom depresivnom vremenu.
Kako ti uraditi? Pa sivilu dodati malo boje :)
Iako kiša neprestano pada, vani ipak nije toliko hladno, naprotiv, sparina je. Iz tog razlga što je toplo i što se tijelo znoji, samim tim i lice, ja izbjegavam neku jaču šminku i kada su te boje u pitanju za sada ćemo ih zanemariti.
Vesela odjeća je uvijek dobar način, ali ja sam ovoga puta izabrala marame i šalove u raznim bojama. Ja ih iskreno imam jako puno; od onih najmanjih marama koje stavljam na kosu kao mašnice i trakice do velikih šalova. Sretna sam što je danas jako moderno kombinovati iste uz sve moguće, ali ja ih volim stavljati na glavu kao turban.
Smatram da je kosa, uz lijep osmijeh naravno, jedna od najljepših ukrasa jedne žene, ali već godinama sam zaljubljena u djevojke i žene koje su pokrivene. Fascinantno mi je to kako usklade boje i kako im oči, usne i svo lice dođe do izražaja. Prvi put kada sam odlučila isprobati to bila sam skeptična, ali kasnije mi se sve više i više počelo sviđati. Jednom sam se našla u situaciji da sam bila pozvana na rođendan ali u tom trenutku nisam baš bila u prijateljskim odnosima sa svojom frizurom i stavila sam maramu, tj. pokrila cijelu kosu i mogu vam reći da su reakcije i komentari bili pozitivni.
Da ne dužim puno, cure moje odmah iščeprkajte neku finu boju marame ili šala u vašem ormaru i suprotstavite se ovom sivilu.
Ja ću postaviti neke svoje fotografije koje su doduše malo starije, ali nisam se baš nešto puno promijenila od tada.
Nadam se da vam se ovaj post svidio i voljela bih da malo više komentarišete. Do sljedećeg posta :***


2 komentara:

  1. Obožavam marame. :) Dok sam išla u gimnaziju, stalno sam ih nosila, te kao turban, te kao mašnu ili kapicu za punđu, a kad je to postao trend, skroz sam ih zapostavila. Dobro si me podsetila, taman na vreme da pretresem kolekciju pred Beer fest. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila sam napisati u postu da ih ja jako često stavljam na torbe :) Izgleda baš zanimljivo :D Drago mi je da sam te podsjetila i očekujem neke fotke :D

      Izbriši